Ozge_5555 40 ı çıkar çıkmaz yolculuk yaptım şuan 16 aylık kaçıncı yolculuğu sayamıyorum bile otobüs uçak dahil 🙈ilk uçak yolculuğumuzu da 5,buçuk aylıkken yaptık sorun olmadı ondada.Ama rahat ol özellikle tavsiyem gece yolculuğu yap ki uyuyorlar zaten sende zorlanmıyorsun en rahat ayları bu aylarda özellikle 1 yaşına kadar çok rahat geçiyor .