Ozge_5555 Bn Haziran’da memlekete gidecegim otobüsle 12saat sürüyor ve bebeğim Haziran’da 7 aylık oluyor iki koltuk ayircam da nasıl olacak bilmiyorum siz yaptınız mı önerilerinizi alabilir miyim
Ozlem2904 Ozge_5555 8aylikken Mersine gitmiştik hızlı tren ve otobus toplam 5saat sürdü korktugumuz gbi kötü olmadı. O zaman cocomelon diye b çizgi film vardı onu açtı eşim beni otobus tutmustu. Ama otobustekilerde çok yardımcı oldu ilgilendiler
pogacayanakk Ozge_5555 gece yolculuğuysa hiç sıkıntı yapmayın full uyuyorlar. Bende 7,5 aylık falandı Adana’dan Samsun’a yolculuk yaptım bir sıkıntı yaşamadım, huysuzluk yaptığı zaman mecburen çizgi film açmıştım
Aselllll Ozge_5555 küçük yastık ve örtü alıyorum ayağımda sallayarak uyutuyorum veya pusetını alın onda sallayıp unutursunuz yanınıza yogurt ve muz alın kavanozda baya ıyı oluyor oyuncak alın yeterlı zaten cok buyuk degılmıs daha rahat oluyor buyuk olunca daha zor gece oldugu ıcın daha rahat uyur cnm korkma
NmalkoC Ozge_5555 ben 9 aylıkken 2 saatlik yol gitmiştim dediğiniz gibi yan koltuğuda almıştık cok zorlu bi yolculuk oldu valla onden bi abla ve kızı hatta halimi görüp biraz yardımcı olmuşlardı allah razı olsun 2 saat boyunca hep ağlamıştı
Ozge_5555 Ozlem2904 bn Bursa’da Samsun’a otobüs olacak sadece gece uyuması falan nasıl oldu ayağınızda mi yatrdiniz
Ozge_5555 pogacayanakk evet gece yolculuğu olacak akşam 7 sabahda 7 7 buçuk gibi Samsun’da olacağız uyuma işini nasıl oldu ayaginizda mi uyudu
pogacayanakk Ozge_5555 benim bebeğim de sallanmak harici başka şekilde uyumuyordu Ama otobüsteyken kucağımda oturma pozisyonunda kendim hafif sağa sola sallanarak uyuttum ben
Ozge_5555 123cennet4_ ah keşke bzimde özel araç olsa ama yok mecbur otobüsle şuan için kızım sakin biri gece uykusuda iyi 4 aylık suanda
Ozge_5555 Ozlem2904 bnmkide sadece anne sütü alıyor ozman ek gıdaya da geçecek yanıma biseyler yaparım
Ozge_5555 Aselllll tamam cnm alırım yanıma onlardan da ilk yolculuk olacağı için öneriler alayım dedim puseti var amaalip almamak arasında kararsızım pusetlemi yada pusetsiz olarakmi diye
123cennet4_ Ozge_5555 bizde burdan adanaya geçeceğiz araç olmayacak ama 2 çocuk var otobüsle yapamam gibi inşallah uçak biletleri uygun olur o zamana yoksa işim zor
Ozge_5555 pogacayanakk bizimki sadece emdiği için emerken uyuyr ama o zamanlar nolur bilemem böyle dewam eder mi bu zamana kadar hiç ayakta sallamadm