Ekocum07 Cocolingo yaa çok şükür hayır öyle kötü birşey olsa buraya atmak aklıma gelmez sanırım 😞 inşAllah sağolun 💕🌸
Ekocum07 Catlakbiranne yaaa peki sonra testi ne zaman verdiniz, kasık ağrınız var mıydı ? Regl olacak gibi
Sahingiller 5 üstü pozitif kabul ediliyor ama takip etmek lazım normal gebelik mi kimyasal gebelik mi diye.
Meleknaz5 Ekocum07 ultrasonda gözükmez 2 gün sonra kan ver değer ikiye katlıyosa hamilelik güzel ilerliyordur. Şuan hamile görünüyorsun. Ağlayıp durma eğer hamileysen Allahın gücüne gider bir şey olur şükret. gelecekse yiyecek ekmeği varki geliyor.
Ekocum07 Meleknaz5 ya herkes yanlış anlamış ben istiyorum şoktan ve bulunduğum durumdan ağladım ağlıyorum. Adanadayım deprem bölgesi evimden ayrı vs. İnşallah benimledir ♥️
Tatlican Ekocum07 Aa bende istemiyorsunuz sandim.Kizimda bende istiyordum sevincten aglamistim dr istemiyormusun demisti aglamkatan zor cvp vermistim😄😄
KahveliVera Ekocum07 siz istiyor muydunuz ayy çok özür dilerim ben siz istemiyorsunuz sandım helal edin hakkınızı valla ben yazmazdım yoksa 😔