Ekocum07 öncelikle ağlamayın sakin olun 😊 Rabbim her şeyin hayırlısını versin. Kesin hamilesiniz diyemeyiz bu sonuca göre ama ihtimal yüksek.
Şu an ultrasona girmenizin bir anlamı yok, varsa da görünmez. En az 2 gün sonra aynı yerde kan verip değerin yükselip yükselmediğine bakmaları lazım. Yanlış hatırlamıyorsam beta 1000-1500civarı olunca ultrasondan bakıyorlar.