Benimde 4,5 aylık bebeğim var bizde yaptırdık 2 doz ve 3.yüde yaptıracağız inşallah. Sadece şunu söyleyeyim 14 yaşında kardeşim var 1 hafta önce rotavirüs oldu ve aşısı yoktu aşırı ağır atlattı. İnsnın bu derece ciddi olduğunu bilmiyorduk. Onu öyle görünce şimdi iyi ki yaptırmışız diyorum.