Kbetul yan etkisi olmadı bizim bıdıkta çok şükür. İlk doz için ben 560 ödedim. Eczanede sordum 1041 lira dedi ama 2 doz ücretiydi bu sanırım. Benim ödediğim tek doz. 2 defa ya da 3 defa yapılıyormuş bu bi paketmiş benim doktorum 3 kez önerdi bende onun doğrultusunda yaptıracağım. Sonuçta bildikleri bisey var yaptırmamayı düşünmedim hic