DiDoCe valla canım benimde 2 çocuğum var ikisinin zitnetleri bende duruyordu bende sizin gibi her yere götürüyordum baktım olacak gibi değil bozdurup euro yaptım ikisinin adına ayrı hesap açıp yatırdım şimdi elime geçen harçlıkları euro yapıp yine yaptırıyorum