DiDoCe bir yüzüğümden baska altınım yok rahatım. Her şeyi bankaya atarım. Çok varsa araba alırım arsa alırım başka bir şey alırım illa ki birikim tutmam. Altın da piyasaya göre çok da öyle değerlenen bisey değil. Tl ye göre evet degerleniyor ama bir işe yaramıyor, gidip o bilezikle dyson alsan daha çok kârdasın resmen. Harcama taraftarıyım 😂 ve borç yiğidin kamçısıdır girin borçlara altın biriktirmeyin 😂