Oglum 20 aylik. 15. Ayda aksam uykuya gecerkenki memeyi kestim, babasi uyutmaya basladi. Ilk gunler cok aglamali ciglikli gecti, yapacak bir sey yok, bazen dayandim bazen dayanamadim. Ancak sonrasinda alisti. Iki ay sonra falan sabahlari kestim. Uyanip yanima gelince dikkatini dagittim, oyun falan oynadim. 19. Ayda da tamamen kesme donemine girdik. Inanin memesiz uyumayan cocuk birkac gunde alisti. Ogle uykularinda mememi tutmasina izin veriyorum. Bagini tam kesmiyorum, onun hala orada oldugunu, dokunabilecegini ama uyudugunu soyluyorum. Ilk birkac gun agladi ama zamanla tutmak rahatlatti sanirim. Belki de birden kesmemek gerek, sirkeler falan guven bagini zedeleyebilir diyorlar, bilemiyorum. Deneyebilirsiniz akliniza yatarsa.