Zeyzeytu gece beslenmesini kestiğim bir yazım var profilimde okuyabilirsiniz Allah kolaylık versin.
Bao merhaba bende gece beslenmesini kestim. İşe gidiyorum o yüzden gündüz emmiyor. Sadece sabah kalkınca istiyor birde işten döndüğümde uyuyana kadar ne zaman isterse veriyorum.
Haftasonları rahat bırakmıyor sürekli meme istiyor böyle azalta azalta hiç bırakmazmış gibi geliyor bana burda da sordum cevap alamadım ne kadar bir sürede unuttu. Bende acaba artık akşam vermeyi mi kesmeliyim çok ağlıyor meme yok gitti artık falan diye konuştukça. Birden de bi şey sürüp kesmek istemiyorum ama artık emzirmekte istemiyorum. Napsam nasıl bir yol izlesem kararsızım