Bebeğim gazlı kolik bir bebekti en başta biogai ile başladık bize yetersiz geldi nurse hause ile birlikte vermeye başladım doktor önerisiyle o da bize yetersiz gelince sab simplex kullandık bize en iyi gelen oydu aslında bu kadar kullanmaya gerek var mıydı onu da bilmiyorum