Alyabebegim Merhaba anneler kullanıp memnun kaldığınız gaz damlalari var mı birde damlayı kullaninca kendi kendine mi oluyor yoksa o sivazlama hareketleri sonrası daha kolay mı çıkıyor gaz
gmeltem Alyabebegim nurse harvey’s kullandım doktor önerisi ile. Masaj yaparsanız daha kolay çıkıyor her emzirmeden sonra mutlaka masaj yaptım
Nnuuruuss Alyabebegim sansimplex en iyi gaz damlasıydı çok rahat çıkarıyordu ama benim bebeğim damladan sonra gazı olmasa bile ıkınıyordu bıraktık
Azra41 Alyabebegim bize hiç bir gaz damlası yaramadı maflor kullanıyoruz hem probiyotik hem gaz damlası. . emdikten sonra biraz bekletip kaldirip sırtına patpat vurunca kendi çıkarıyor minnakim 🥰
Alyabebegim gmeltem her emzirmede gazı çıkıyor mı günde bı iki kere anca oluyor benim bebeğim de normal mi
gmeltem Alyabebegim her emzirmeden sonra mutlaka çıkıyor gaz. Bazen çok zorlayabiliyor gazın çıkması sabırlı olup gaz masajı da yapmanız lazım. Her emzirme sonrası gaz çıkmazsa bu defa uykusunda bölünmeler olacak gazdan dolayı rahat edemeyecek
SefAycan Zeytinyağıyla karnına masaj yap ayaklarını karnına doğru ittir damlayı verdikten sonra çok etkili oluyo doktor bı haftaya geçer dedi biz iki günde atlattik
Nigaribrahim Azra41 bizde ishalimiz olduğu için kullanıyoruz günde 3 kaka yapıyor normlal mi acaba cıvık kaka yapıyor
Birgubilikannesi55 Alyabebegim walla bn relactaz kullaniodum yeterli olmuyodu tavsiye üzerine ve Dr değişmesi üzerine sab simplex aldım hiç faydası olmadı nurse hurveys alcaktim dedim buda fayda etmezse para boşa gidecek suan biogaia ve sab simplex elimde kaldı. Para boşa gitmesin diye saticam