Ben de kullanıyorum menstrual cup ve harika bir şey. Yalnız bende spiral takıldı takılalı yoğun kanama oluyor ilk 2 gün tasma yaşayabiliyorum onun harici hic sorun yaşamadım. Hatta ilk 2 gün regl külotu diye geçen bir külot var rossmanlarda satılıyor normal külot yerine onu giyerek hayatıma devam ediyorum taşma vs de sorun olmuyor mis gibi yaşayıp geçiyorum. Bu ay yanımda yok menstrual cup evde kaldı o yüzden bol pişikli bir dönem yaşayacağım 😂