sirinpatates açıköası ben de düşünüyordum. Ama pedden gelen kan kokusu ile karşılaştırınca oldukça sağlıklı olduğunu gördüm. Bebeklerimiz için de biberon kaynatıypruz, o zaman bunu da yapmamamız gerekir. Ayrıca kaynatma sağlıklı bir yöntem zaten. İçinize sokuyprsunuz, ama hissetmiyorsunuz, acı vs yok. Çok rahat bütün işlerinizi yapıyorsunuz. Çok kullanışlı tavsiye ederim. Etrafı batırma yok, taşma yok, kıyafetten çıkan yok, havuz vs girebilirsiniz.