Bebegimm1 ece_arel ikinci çizgi var eğer hamileyseniz çok yeni duruyor benmki de hafif silikti doktor çok yeni demişti kese için erken demişti adetinz geçince doktora gidin kan testi ve usg de bakar ben çizgiyi görünce hemen gitmiştim snra beklemek zorunda kalmıştm 😂
ece_arel Bebegimm1 oğlumda bende 5. Günde anlamıştım normalde tüp bebeklerde 14. Günde test yapılıyor 5. Günde bizde boşu boşuna gidip geliyorduk heyecandan😄
Fatmavurucu0 ece_arel canım var evet ama içini karartmak istemiyorum ama ben kimyasal gebelik geçirmiştim oda böyle çıkmıştı emin olmak için kan testi vermeni öneririm kafanda soru işareti kalmaz hem
Betelgeuse_ ece_arel simdi anladim pardon, ama gene de yanlistir dort saat gectiyse. Umarim hayirlisi olur hakkinizda
ece_arel Betelgeuse_ sağolun kuruma çizgisi bile olsa 2. Çizgiyi gördüm olsun yanlış Bİle olsa sevinmiş oldum 😂😂 ah bir bilseniz tüp bebek ne kadar zor Allah isteyen herkese en kısa zamanda nasip etsin
ece_arel kubramomm- inşallah inşallah 🎈 tedavisiz hamile kalmak büyük bir mucize olucak benim için eğer öyleyse yarın sabahı 4 gözle bekliyorum 😍
Melisa_senel_24 ece_arel benim hamileligimde de ilk yaptığım da aynu bu şekilde silik çizgi vardi 4 haftalim hamile ciktim allah gönlünüzce versin inşallah kan testi yaptırın bence
ece_arel Melisa_senel_24 evet yarın kan testi vereceğim onda aç tok fark ediyor muydu unutmuşum vallahi
Laydaren ece_arel Ben çizgiyi çok net görüyorum. Üzerinden 4-5 saat geçti demeseydiniz var gibi geldi dicektim ama şimdi kuruma çizgisi de olabilir. Allah gönlünüze göre versin, hayırlı haberlerle gelin🥹
_YanakReisinAnnesii ece_arel bozuk gözlerimle postu acar açmaz gördüm silik çizgiyi 😂 Allah gönlünüze göre versin 🌺
Lul ece_arel Hafif bir çizgi görünüyor ama umut bağlamayın derim. Benimde negatifken yarım saat sonra pozitife dönmüştü. Üzerinden saatler geçmiş. En sağlıklısı tekrar bir test yapmak ve sonrasında kan vermek olur.