lu_m"#p24857198 mrb.ben varim🥰
Ilk bebebegim 18 aylik suan. Aşılama lar 2 kez tup bebek (2.tup bebek oldu cok sukur ki) hatta size ilham olsun evligim 3 senesinde kendiliginden hamile kaldim maglesef dis gebelik oldu ve tek tupum alindi.kizimdan sonra donmus embiriyolar var 3 tane biraz zaman gecsin kardes dusunuyoduk ama mucize bi sekilde tek tuple hamile kaldim😀🤌 ve esimde de proglem vardi iki kez mucize anlicaniz suan 13 haftalik gebeyim darisi sizin basiniza insallah ama olsun die stres yapmayin bence en onemlisi bu rahat olun rabbim yardimciniz olsun.