Familyboy 1prenses1prens_ ben 40ım çıktıktan 1 hafta sonra normal adet görmüştüm her kadında bu durum farklıdır her dogumdada değişir bu bir sorun yok yani rahat ol
Aden021222 1prenses1prens_ 6 Şubat’ta oldum bende doğumda bu kadar kanamam olmamıştı gerçekten ama çok şükür çok rahatladım vücut olarak göbeğim bile indi 🙈