1prenses1prens_ Sanırım adet oldum 😏 bebeğim 3 aylik ilk gebeliğimde 8 ay olmamış tim bu erken oldu.. 🙄 siz ne zaman adet oldunuz.?
Cherry95 1prenses1prens_ doğum yaptıktan tam 30 gün sonra adet oldum. Noemal regli ağrım oldu aşırı değil kanamam da aşırı olmadı 🤷🏾♀️
1prenses1prens_ Bir kaç gündür karnımın içi acıyor du dikislerim sızlıyor du bu sabah kahve rengi kan dan sonra suan parça parça kanamam var uzun zamandır böyle acı cekmemiştim 😪😪😪
Busrasil 1prenses1prens_ inanın benimde hep ağrılı oluyor ilk adetim özellikle çok ağrılı ve çok olmuştu ama sonra düzene giriyor parol kullanın
Busrasil 1prenses1prens_ belkide o zaman pıhtılar tam atılmamıştır onu atıyorsunuzdur şuan çünkü bende çok az adet oldum sonrasında leke leke kırk günü bulmuştum sonrasında adette çok gelince doktorum söylemişti bana da
1prenses1prens_ Busrasil emziriyor musunuz .? Ben 1 hafta oldu emzirmiyorum ondan mı erken adet oldum acaba ..😏
1prenses1prens_ UcuBulunamayanBant Cherry95 benim doğum esnasında damarımı kesmişler di yapisiklik varmis ilk doğumum da doktor yapistirma yapmiş ayni yerden kesince de yanlislikla damarimi kesiyor doktor 40 kez dikiyor lar 41.de dikis tutuyor 😒🙄 açılma felan yapmamış tir dimi ya. Öyle bir şey olsa hissederim dimi
Zme 1prenses1prens_ yeni doğum yaptım kızım üç buçuk aylık sezaryenden sonra 11 gün kanamam geldi . Onun dışında üç aydır adet görmedim daha gelmesi için bekliyorum
Begum09 Benimde 40im çıkana kadar kanamam devam etti, şimdi dört aylık olduk daha adet olmadım bakalım merakla bekliyorum 🤭