Bebeğin rızkı sizin üzerinizden geliyor ve emzirirken ister istemez hem siz halsiz oluyorsunuz hem bebek için besin daha verimi düşük oluyor. İslam kolaylık dini zorlanmıyorsanız tutabilirsiniz ama çoğu alim tutmayabilirsiniz de diyor ben tutmayın taraftarıyım henüz ek gıda dönemi değilse çünkü yazık o bebeğin de hakkı var onun hakkına girmeyin . Ek gıda döneminde yine bir şekilde bebiş idare ediliyor tutulabilir