Tazeanneyim_ Merhaba arkadaşlar ramazan yaklaşıyor bebegim 2 aylik emziriyorum. Emzirirken oruç tutmamin zarari olur sizce. Siz bu konuda ne yapicaksiniz
beyzanrdll Tazeanneyim_ benm bebeğimde 5 aylık bnde emziriyorum ne yapsam bilemiyorum çocuğun rızkından da kesmek istemiyorum
Ablr Tazeanneyim_ Aynı sorundan muzdaribim 1 buçuk aylık bebeğim Ramazan da nasıl yapsak bilemiyorum 🤷🏻♀️
YaseminAren Tazeanneyim_ bix 6 aylık olduk memeyı zaten 4 ayda bıraktı sagıp verıyorm onu da sadece uyurken ıcıyor o yuzden ınsallah ben tutucam.. Eskıden annem tutarmıs ama bebegı ufak olsa ve emzırsem ben cesaret edemezdım sanırım
Prenses_annesi04 Tazeanneyim_ senin bebe çok küçük sütun kesilir bu sene tutma seneye kaza yaparsın ben geçen sene hamileydim tutmadım bu sene kaza yaptım iki tanem kaldı son günah zaten emzirenlere dinen müsade var.tutmasanda olur
Taze_annecik Tazeanneyim_ Genelde 1 yas öncesi emen bebekler için tutulmaması öneriliyor. Bebeğim 5 aylık ben denicem sütüm azalmazsa dayanabilirsem tutucam
tekbasimabakiyorum Tazeanneyim_ delirmeyin yahu emzirirken oruç mu tutulur? Sütünüz kesilir bir de uyku sorununuz da var. Üstüne aç mı kalacaksınız?
AnnaKarenina_ tekbasimabakiyorum tutuluyor bu denli kesin konuşmayın ama bebek 6 aydan küçük olduğundan sit azalırsa aç kalır ek gıda alan çocuklarda tutulur
Endegerlimoglum benjm kizimda suan 3 aylik. sahsen ben tutmucam. çünkü kansızlık var demirim cok dusuk. yedigim halde bile cok fazla halsizlik yaşıyorum kan sekerim cok dusuyor. bide ustune emziriyorum suan korkuyorum acikcasi.
Taner91_zemine Ben geçen sene tutmadım şuan 14 aylık ama resmen meme bağımlısı onunla yapışık yaşıyor gece yarım saatte kalkıyor tutabilir miyim bilmiyorum
AnnaKarenina_ Taner91_zemine bende öyleyim az ek gıda çok meme gidiyoruz mecbur tutcam çok fazla oldu borçlarım
tekbasimabakiyorum AnnaKarenina_ o bebeği dünyaya getirdiyseniz önce onu düşüneceksiniz, emziren anne oruç tutamaz bu kadar basittir. Sonradan tutacaksaniz tutun. Kendi bencil tavrıniz yüzünden çocuk durduk yere formül mamaya mı dönsün?
Taner91_zemine AnnaKarenina_ aynen kalınca kalıyor benim bebeğim prematüre zayıf birde kilo alımı durur diye korkuyorum
Mzif Arkadaşlar ben ilk çocuğumda tuttum on gün kadar 4 aylıktı ve yarım kilo vermiş sütüm var sanıyodum sadece su gidiyomuş o yüzden kilo almadı yarım da vermiş hemen bıraktım orucu
Feyzosumunannesi Tazeanneyim_ benim bebeğim de 9 buçuk aylık kabız ve dış çıkaramadı çok sıkıntılı bir surecteyiz nasıl olacak bilmiyorum deneyeceğim ilk gün zaten hepsini tutamayacağım sütüm azalsın istemiyorum disten dolayı yeterince zayıfladı 😥
Ggulmez Tazeanneyim_ benim bebeğim 6 aylık, ben de tutmak istiyorum ama aç kalınca elim ayağım titriyor, deneyeyim diyorum bir iki gün, olmazsa zorlamayacağım, inşallah Rabbim yardım eder. Ama sizinki çok çok küçükmüş.
Eminos Tazeanneyim_ 35 gunlukken 7-8 aylikken tuttum su an oglum 19 aylik bugunde tuttum 2 oglum var deneyin bakin benim sutum etkilenmiyordu
1prensmom Tazeanneyim_ bende tutmak istiyorum bebeğim 10 aylık ve memeye aşırı düşkün ek gıda veriyorum zaten artık ek gıda gibi değil de 3 öğün olarak yiyor ama meme bağımlısı zorlanır miyim bilmiyorum bigun oruç tuttum ama tüm gün uykuluydum ve aşırı halsizdim dayanabildigim yere kadar tutmayı düşünüyorum
busraselina Tazeanneyim_ çok şükür hem hamileliğimde hem de emzirirken ikisinde de oruç tuttum doktoruma sormuştum o zamanlar durumuna bak ilk üç gün devam edebilirsen bir sıkıntı olmaz demişti gerçektende öyle oldu aksine sütüm dahada artmıştı rabbimin mucizesi işte şuan hamileyim 5 aylık yüne tutmayı düşünüyorum inşallah. Doktoruma sorucam cunku bu hamileliğimde insülin direncim çıktı ona göre bir yol izleyeceğiz