Benisahtesevme2 Saafie yaaaa çok tatlılar bu etekler parlak kumaş dımı gundelık ıcınde olur mu kı kazakla falan ☺️
Tatlican Benisahtesevme2 iste benimkisinin biride bundan vizon rengi eltim siyah ve leoparli aldi gunluktede rahatca kullaniliyor
Saafie Benisahtesevme2 Tabiki olur bende kahverengi aldım yeni parlak kumaşı ☺️ onu kombinlemeye çalışıyorum ama bayram havalar sıcak olur diye biraz daha bekliyorum yeni şeyler çıkabilir ☺️ Bu arada İstanbul’da yaşıyorum sen?
Tatlican Saafie Bende devamli kizimi düşünüyorum odaya muz filan koysam yatagin yanina yere yatak atsam erva yumusak yatr diyorum 🙈ve odasinda yatirmiyorum 28gun oldu galiba deprem
Benisahtesevme2 Saafie eteği nerden aldın canım memnun kaldıysan bende alayom ordan Bende İstanbul’da yaşıyorum🥺
Arasinannesiyim Saafie evet bugün memleketimizin evimizin herseyimizin yok olusuna tam 1 ay oldu herseyim koca bir enkaz 😭 6 şubat Elbistan depremi😥
Saafie Benisahtesevme2 Canım ben buradan bir yerden aldım ama bu sitelerin adını yazayım sana bunlardan birindn alırsın olur mu? ☺️
Ertugrulnannesiii Benisahtesevme2 pileli etek biraz kilolu göstermiyor mu sizce de? benimde hoşuma gidiyor ama kişiyi olduğundan kilolu gösteriyor sanki🤔
Benisahtesevme2 Ertugrulnannesiii kılo sorunum yok kızum ama olsaydı da farketmezd cınku pantolon giymek ıstemıyorum artık☺️
Azra41 Benisahtesevme2 ben İzmit’te yasiyorum bir mağazadan almıştım beyazı da Instagram dan busragerginkoca dan aldım.
Saafie Benisahtesevme2 Rica ederim canım benim ☺️🌸 bybusratepe, nourraprrive, hesa.collestion isimleri
Emelss- Benisahtesevme2 ben zincir moda dan almıştım bej, siyah, genelde hep tercihim siyah oluyor sık pilisili olanlar da var çok şık duruyor astarsız olanları tercih etmeyin hem kalitesi düşük duruyor, hemde tok durmuyor😊
Arasinannesiyim Tatlican bende oğluma bayramlik hatta ilk doğum günü için kıyafet almıştım ama koca bir enkazda kaldi 😥 Elbistan depremi 😭
Tatlican Arasinannesiyim yaaa şuan gözyasim pıt zaten bir huzursuluk var icimde yani hic birseye sevinc yok