Hamzaninannesi1411 Benisahtesevme2 canım, benim 2 tane var birisi siyah kemerli birisi de hafif lacivert nereden aldığımı hatırlamıyorum eskiden gömleklerle çok şık olurdu ben çok severdim şimdi daha rahat giyiniyorum pek giymemeye başladım 😁
Deletedmom_75 Benisahtesevme2 Evet 3 sene önce bulunduğum şehirde bir butikten almıştım hala aynı aldığım gibi kalitesi seviyorum beyaz rengi memnunum
Saafie Benisahtesevme2 Çok önceden modaydı yeşilini kahverengi giymiştim ☺️ Yeniden moda oldu bir kaç kombin beğendim bayram için düşünüyorum bakalım ☺️
Benisahtesevme2 Hamzaninannesi1411 resim atabaılır mısın canım bende erkek çocuğu gıbı gıyıyorum oğlum olduktan beri artık pantolon giymeme kararı aldım bu sebeple arayış ıcındeyım 🥰
Hamzaninannesi1411 Benisahtesevme2 lacivert olanı kız kardeşim aldı giymek için siyahi atayım canım birazdan
Benisahtesevme2 Hamzaninannesi1411 zahmet olmasın canım ıstersen atma zaten marka veremeyeceksın ben aslında günlük kazak gömleklerle goymek ıcın ıstıuorum
Benisahtesevme2 Deletedmom_75 bende beyaz siyah ve kahve ıstıyorum uzerıne kazak sweat gömlek ıle dört mevsim gıyebılırım diye düşünüyorum
Tatlican Saafie Ofya bayramlik aldim ama hic heves yokki heran deprem olursa diye korkuyorum sakaryadayim 99 depremini yasmistik travmasi kaliyor 23 yil gecmesine ragmen
Tatlican Benisahtesevme2 Benim simdide şifon yazlik olanlarda hevesim var gecen sene tam kiyafet aldim sonra lcwde görmüştüm cok guzeldi 😄
Saafie Benisahtesevme2 Tabi ki paylaşırım güzel arkadaşım☺️🌸 Kısa ceketliyi çok beğendim ama kumaşı kışlık yaza uygun birşeyler düşünüyorum ☺️
Saafie Tatlican O depremi bende yaşadım ama ben kendimi depreme hazırladım tek derdim ailem ve kızım 🙄
Arasinannesiyim Tatlican bende oğluma bayramlik hatta ilk doğum günü için kıyafet almıştım ama koca bir enkazda kaldi 😥 Elbistan depremi 😭
Benisahtesevme2 Saafie yaaaa çok tatlılar bu etekler parlak kumaş dımı gundelık ıcınde olur mu kı kazakla falan ☺️
Tatlican Saafie Bende devamli kizimi düşünüyorum odaya muz filan koysam yatagin yanina yere yatak atsam erva yumusak yatr diyorum 🙈ve odasinda yatirmiyorum 28gun oldu galiba deprem