Nurellaa_ Merhaba🌸 Ben sağlıkçıyım🥰Ünv. 15 sene önce mezun oldum.Uzun yıllardır sağlıkçıyım yani ve bir çok bölümde de hemşirelik yaptım.Görev yerim ameliyathane normalde orda da uzun yıllar görev aldım, o yüzden bir çok konu da biraz biraz da olsa bilgi sahibiyim🙏🏻 Ama onun dışında da sürekli araştırıyorum.(Bilgim olmayan hiçbir konuda da konuşmuyorum😂)Çünkü çalışırken şunu gördüm ki maalesef her doktorun bilgisi bir değil.Bu yüzden bir şeye tamam demeden en iyisinin araştırmak ya da en azından başka bir doktora daha danışmak olduğunu gördüm.Şu an ülke dışında yaşıyorum kendi doktorumuza hiç güvenmiyorum çünkü maalesef kendini güncelleyememiş.Bebeğim olunca da sürekli araştırmak zorundayım.Arkadaşlarımın çoğu da sağlıkçı olunca bilgi alışverişi oluyor aramızda ya da açıp makale bile okuyorum.Bir kişiye bile faydalı olabilirsem ne mutlu çünkü bilgi kirliliği çok fazla olduğu gibi yanlışını savunanlar da çok fazla☹️