Nurellaa_ Gaz sancısı olabilir.Bağırsak düzenleyici ve gaz damlasını birlikte kullanmayı deneyin.Biogaia bağırsak düzenleyeci nurse harveys gaz damlası kullanabilirsiniz ya da sab simplex artık hangisi iyi gelirse.Karnına dokunun gergin mi,ayaklarını karnına doğru çekiyor mu, yüzünü buruşturuyor mu ıkınır gibi yani .Bunları gözlemleyin.Her emzirdikten sonra gazını çıkarmaya çalışın ama çıkarsanız bile yeterli gelmiyor olabilir.Bu dediğim ilaçlar eğer sorunu gaz ise yardımcı olacaktır. Alırsanız diye nasıl kullanacağınızı da yazayım ; biogaia sabahları 5 damla nurse harveys sabah 20 akşam 20 damla verebilirsiniz. Sab simplex alırsanız onu 15 er damla verebilirsiniz. (Bu arada maddi imkanınızı bilmediğim için eklemek istedim devlet karşılamıyor biraz pahalı ilaçlar bilginiz olsun) Umarım düzelir🌸