Nazlicicegim demetdemircioglu Bizde bu mamadan kullanıyoruz ilk ay zar zor içti bi şekilde ama bu ay biberonla hiç mama içmek istemiyor. Bende kaşık mamasını infatrini mamayla yapıyorum sizce bu şekilde de faydası olur mu.
demetdemircioglu Nazlicicegim bilmem ki🤷♀️ bende gece mamayi bitirdiginde doymayip agladigi icin bikac kere sütle karıştırıp vermiştim. Gece sadece mama ve devam sütü içiyor baska bise icmez☹
Nazlicicegim demetdemircioglu Bizimki daha 10 aylık zorla içiriyorum mamayı biberondan sadece su içmek istiyor oda canı isterse biberon mamasını kesinlikle içmek istemiyor. Bende o mamayla yapıyorum su yerine süt girsin diye öyle bi çözüm buldum kendimce
Elifsaremm Bizde bu mamayı kullanıyoruz kızım başta hiç içmek istemedi bende sevdiği bir meyveyi bu süte karıştırıp blender dan geçiriyordum bu arada biberonda kabul etmiyordu çay bardağından veriyordum bir şekilde alıştı sonradan git gide meyveleri azalttım en son şade vermeye başladım şimdi içiyor
Nazlicicegim Elifsaremm Sizin yaptığınız gibi de denemeye çalıştım ama su hariç biberondan hiçbişey içmiyor. Aklı çıkıyor mama vericem diye 😔
Nazlicicegim demetdemircioglu Teşekkür ederim. Yok bizimki sade ,vanilyalı denedim onuda içmek istemedi zaten iştahsız bi bebek ne versem zorla yiyor şimdilik bu şekilde devam ediyoruz.
Nisa3 Bilgedefne14 saglikli olsun benimde ogluna erken dogum oldu ama hic zayif bebek degildi 3 aylikti 8killo simdi 5 yasinda 17 kilo baya baya zayif