Bilgedefne14 demetdemircioglu inşallah amin 🙏 ben zayıf olmasını dert ermiyorum sağlıkları yerinde olsunlar yeter
Bilgedefne14 Nisa3 Nisa3 36 haftada dünyaya geldi zayıf olmasının bir nedeni yok çık hareketli sadece ek gıdada güzel yiyor ama alamıyor maalesef 😥
Selinyslyrtlr Bilgedefne14 demetdemircioglu bende çok döktüm en son pes ettim .endokrine de götürdüm bişey çıkmadı ama biraz alsın istiyorum. 16ay olucak 8 kilo. Bizim aldığımızda pipet yoktu sade olanı sanırım. Peki ısıtıyo musunuz o da sıcaklıgında mı veriyorsunuz
demetdemircioglu Selinyslyrtlr yok isitmadan oda sicakliginda tutuyorum zaten. Sevdiği bardaği falan varsa belki öyle kandirabilirsiniz ya da süt seviyosa içine karıştırılabilir herhalde 🤔
Nisa3 Bilgedefne14 saglikli olsun benimde ogluna erken dogum oldu ama hic zayif bebek degildi 3 aylikti 8killo simdi 5 yasinda 17 kilo baya baya zayif
Nazlicicegim demetdemircioglu Bizde bu mamadan kullanıyoruz ilk ay zar zor içti bi şekilde ama bu ay biberonla hiç mama içmek istemiyor. Bende kaşık mamasını infatrini mamayla yapıyorum sizce bu şekilde de faydası olur mu.
ElizErva Bilgedefne14 bizimkide aynı sizin gbi karaciğer enzimleri yüksek ne yaptınız peki doktor ne dedi
Bilgedefne14 ElizErva Pazartesi’ye kadar bekleyip görelim dedi ilaç vermemi gerektirecek durumu yok dedi sadece ateş oldu tekrardan gittik ateş şurubu verdi o kadar siz ne yaptınız peki sizin geçtimi
Bilgedefne14 sila bize sen doktor önerdi de bi faydası oldu mu diye merak ediyorum ona göre başlamak istiyorum
yaseminkarakurt [bilinmeyen] Zaten doktor önermiş ve raporlu oluyor bu mama, hiç sorgulamadan bir an önce başlayın bence...
denizcinar benim ablam kullandı canım, 1 yaş sonrasında da doktoru fortini olanını yazmış. infatrini 18 aya kadar kullanılabiliyormuş ama o farklı çeşitleride olduğu için fortiniye geçti
ozlem_oz [bilinmeyen] ben kullanmadım ama görümcem iki çocuğuna da kullanmıştı çok faydası oldu düzenli kullanınca toparlıyor gerçekten