NNihall bende hamileliğimden dolayı tutamamıştım ama geçen sene çok şükür tuttum oğlum 3 aylıktı tuttum sadece süt için 7 gün yedim ve sütümde vardı şimdi ise diyorsunuz ki 5 aylık bir deneyin bol bol su içip durun neler süt yapıyorsa onu yiyiin denemekten bir zarar gelmez diyorum