Loveismom Denizege35 benim beneğim iki aylıkken 90 cc içiyordu o bile fazla geliyordu bana ki benim bebeğim iştahlı bir bebekti sadece mamayla besleniyor bu arada şu an 5 aylık 120 ml içiyor yatarken 150 ml içiyor doyma hissiyatı yok şu an içer ve fazlasını oluk oluk çıkartır siz biraz oyalamaya Çalışın emzik edinin 4 buçuk aydan sonra falan bebek doyduğunu anlıyor kafa çeviriyor zaten
Loveismom Denizege35 ve bu mama kutularındaki biberon sayısı aya göre ml takılmayın her bebeğin iştahı farkıdır benimki belki 160 içer sizinki 60 zor bitirir bebek doyma hissiyatı geldikten sonra ne kadar istenirse o kadar verilmeli benim fikrim.
canparelerim Denizege35 fazla kusuyorsa biraz azaltın bence, yine de siz bilirsiniz doktora sormuşsunuz ama sizin sütünüzü de alıyormuş ya biraz fazla gelebilir. Emme refleksi bütün bebeklerde olur, bu her zaman aç olduğu anlamına gelmez🌸
Sinem57 Denizege35 merhaba iki aylık bebek için çok bnm bebegimd3 sadece mama ile besleniyor 4.ayda 120 cc içiyor hatta bnd arttırmak istiyorum içmiyor isterseniz bnce başka Bi doktorla da görüşün Allah korusun obez falan olmasın bebeğiniz yada başka beslenme hastalığı falan