Ben de aynı süreçten geçiyorum, 2 aylığız, memeye gelince ağlıyor, sadece geceleri bazen alıyor, o da tam bi emme değil aslında çiğniyor meme ucunu ağzında, emzirme danışmanı ince katater sonda yardımıyla emzirtti bana, biberon vermemek için direniyorum çünkü biberondn memeye dönüş çok zor, serçe parmağımla veriyorum bu şekilde daha az meme reddi oluyormuş, ince hortumu kenardan ağzına sokup parmağımı emdiriyorum, hırtumdan da bazen mama bazen sağdığım sütü veriyorum, denerseniz memeye dönüş daha kolay olur inş, Allah yardımcımız olsun, sadece geçeceğine odaklanarak ayakta kalabiliyorum ben de..