Arkadaşlar bazen çocukta dil altı bağıda oluyor ve çoğunlukla doktorlar hemşireler kontrol etmediği için bilinmiyor. Bizde ilk doğduğumuzda emzirme problemi yaşıyorduk meğer dil altı bağı varmış çocuk tutamadığı dilini zor kullandığı için zorlanıp yorulup sinirleniyormuş. Baştan beri problem varsa kontrol ettirin derim 🙏