watermelonlove oluyor ama benim tek avantajım 8 sene arayla doğum yapmam.oglum 10 kızım 2 yaşında.bazilari niye aralarini bu kadar uzun tuttun sil baştan başladın desede benim icin ideal bir aralikti.esimle ortak kararimizdi bu yaş aralığı rabbim aratmadı hamdolsun.en azından oğlumun bana bagimliligi yok ve bana yardımcı olabiliyor kendi derslerinden vakit kaldıkca ve kendi istediği kadar. ben şu halde ne kadar teraziyi dengede tutmaya calissamda arada o denge bozuluyor sonrasında bir şekilde topluyoruz yorgun muyum evet hemde çok. Aralarını ne denli uzun ya da kısa olursa olsun en çok anne tükeniyor o dengeyi kurmaya calisirken ama daha küçük yaş aralıklarla doğum yapsaydım bilemiyorum nasıl bir denge kurabilirdim aralarında.oyle böyle işte 1.cocukta ne zaman büyüyecek derken 2.cocukta bu hengame arasında nasıl büyüdüğünü anlamıyorsunuz.kızımı seyrettigimde acaba diyorum ona yeterince sarıldım mi onu yeterince öptüm mu ona 2 senede oglumdaki kadar dolu dolu yetebildim mi niye bu kadar çabuk büyüyor sonra büyüğüne dönüyorum bu 2 senede 8 sene kadar ona elimden geldiğince herşeyi onun layık olduğu kadar yapabildim mi diyorum.zira ikisi de evladım ikiside ana kuzusu ki malum bir çocuk ne kadar buyusede anne gözünde hala o ilk kucagina verilişi kadar küçük oluyor.ikisinede eşit şartlarda davranmaya çalışıyorum.Böyle bir kendimi eleştirme kaosunda da yaşayıp gidiyoruz☺️