Burda bir posta denk gelmiştim, iki yaş İçin çizgi film önerisi diye. Oraya birileri yazmışlar mesela, cocomelonun geçişleri çok hızlı, beyin yoruyor vs. Yani iki yaş sonrası bile herşeyi izlememesi gerekiyor demekki. Benim bile gözüm acıyor ekrana bakmaktan, telefon ışığım en düşüktedir hep, minnoşunuz çok küçük. Ama zordaysanız, nefes almak istiyorsanız, o posta bakın derim öneri çizgi filmleri yazmışlar