Defne16002 benimkinin de yeni doğan yuksekligiydi.14 tü sanırım yanlız benim durumum karışık.benim kızımda konuşma geriliği var.troidi o dönem endokrinoloji de düşük çıkınca doktor takibe gerek yok dedi.ve dört yaşına kadar hiç olculmedi.suan konuşma ve bazı davranışlarında gerilik olduğu için troidine bakılmasını talep etcem.troid yüksekliği zeka geriliği yapıyor ilaç kullanılmazsa diye duymuştum.suanki durumu belki troidle ilgilidir önlem amaçlı goturcem