Defne16002 benim bebeğimin ikinci topuk kanında çıktı 18 gibi bir değerdi yoğun bakımda olduğundan hemen ilaç başlanmış ve yoğun bakım çıkışında bize endokrin randevusu ayarlamışlardı biz 6 aydır kullanıyoruz ilacı her seferinde doz ayarlaması yapıyor ve her ay gidiyoruz şu an kullandığımız en düşük doz ¼ kullanıyoruz ben de enjektörle sulandırıp veriyorum belli saatte aç olmalı ilaçtan önce o yüzden beslenmesini o şekilde ayarlıyorum ilaçtan 1 saat önce ve sonra bir şey vermemeye gayret ediyorum. Son kontrolümüzde normal çıkmıştı ancak doktor beyin ve zeka gelişimi için tsh değeri önemli o yüzden hemen kesmek istemiyorum yoksa çoktan keserdim 2 ay daha kullanın sonra kontrole gelin dedi o şekilde devam edeceğiz ama korkmayın arkadaşların dediği gibi ilaç kullanmamak sıkıntı bu hastalık için