Gmsl Tam 3 aylığız. Menenjit aşı türü var. Biz ikisini de olduk, nimenrix ve bexsero. 3-5 ve 13. Ayda 3 doz toplamda. Rotayı da 2. Ayda olduk
Preesess Roisin bizde huysuzluk yaptı ve birazda ateş ertesi gün normal halimize döndük şükür ama menenjit aşıları ateşi çok yukswltiyurmus ebemiz öyle demişti
Memolim 42konya42 biz dokuzuncu ayın başında yaptık ilk menejik asimizi toplam dört doz uygulayacak doktorumuz