doyadoyaannelik kivitoannesii 👍🏻süper demek ki doyuyor. Bir annemiz yazmış 80cc değil 90cc verin diye, doğru söylüyor. Ölçüler 30,60,90,120cc şeklinde tam ölçü verilmeli. Ölçüler çok önemli aman aklınızda bulunsun.
yasacmalamalo kivitoannesii bnce iyi o zmn cnm ne kdrla doyoyosa o kdr ver derim robot değiller sncta her bebek.ayina göre ayni içmez ben 2 ay kullandım.sdece snra kixim birakti
gocebebirbayan Melmus hayır anne sütü almıyor yok çünkü sütüm 😔 6,5 kg. Oğlum diş çıkarıyor ama o yüzden kilo almıyor şuan. Bütün damağı komple şişti 🥲
Melmus kivitoannesii ver canim ne kadar istiyorsa bak ben icsin die gozune bakiorum bebegin bosver obez falan olmaz korkma
Patricia kivitoannesii canım bebek istiyorsa vereceksin. Bende 60 veriyordum doymuyordu ve ağlıyordu. Doktorla konuştum eğer 2,5-3 saatte bir yiyorsa 80cc normal dedi. 80cc yiyorsa 2 saatte bir vermeyin dedi. Benimde bebeğim bugün 1 aylık oldu
Merve-61 kivitoannesii hiç korkma çok normal hip mama anne sütüne en yakın mama olduğu için sindirimi de en kolay mama biz 6 aylık olduk bugün hip2 ye geçtik sık acıkması ağlaması daha çok istemesi çok normal korkma mamadan kaynaklı ve bence çok iyi maşallah
tazemommy kivitoannesii ben meme+mama veriyorum 32 günlük bebeğim ve yeni 120 ye geçtik. 90 içince yetmiyor sürekli aranıyor sütüm de yeterli değil. 120 içtiğinde rahatlayıp uyuyor günde 5 kez falan veriyorum 3 saat tutuyor onu. Doktorum normal dedi bu miktara ama bilmiyorum acaba çok mu veriyorum. Az verdiğimde de hiç durmuyor susmuyor napacağımı bilmiyorum
zynphl23 kivitoannesii kızım 3 günlükken doktor 65 cc 2 saatte bir verebilirsin dedi sarılık vardı sonrada 65 cc ile devam ettik 1.ay dolunca 90 cc yaptı doktor kusmalari başladı