tubasd kivitoannesii gününe göre değil kilosuna göre hesaplamak gerekiyor https://www.papik.net/gunluk-anne-sutu-ihtiyaci-hesaplama/ Burdan kilosu yazın günlük alması gereken CC yazar onuda saate bölün ona göre beslersiniz
doyadoyaannelik kivitoannesii anne sütüne en yakın mama olduğu için sindirimi kolay oluyor, sık acıkma yapabilir. Bebeğin 2 saatte bir acıktıkça ver bence. Tabiki öncelikle doktoruna da danışmalısın.Oğlum 8. Ayını dolduracak ben hala hipp kullanıyorum.
kivitoannesii doyadoyaannelik bende sadece bunu kullanmayı düşünüyorum iki saat zor dayanıyor 1,5 saatte falan acıkıyor sma yapabileceğim bir şey yok bebişlerimiz iyi olsun yeter 🤍
doyadoyaannelik kivitoannesii çişli bez sayısı ne kadar peki? Çişli bez sayısına göre doyup doyamadığı anlaşılır. Sana klavuzu olsun 🫶🏼
gocebebirbayan kivitoannesii 4 ay 13 günlük oğlum 2 veya 3 saate bir içiyor 80 cc. Çok o bebeğe. Sindirim sorunu yapar
kivitoannesii gocebebirbayan ama susmuyor hiçbir şekilde vermeden arıyor ağzı meme arar gibi verince rahatlayıp uyuyor
gocebebirbayan kivitoannesii doktor a sordun mu canım o ne diyor. Aslında kakasını yapıyor gazını çıkarıyorsa ve huysuzlanmıyorsa problem yok demektir 🌺
Melmus kivitoannesii ver canim ne kadar istiyorsa bak ben icsin die gozune bakiorum bebegin bosver obez falan olmaz korkma
kivitoannesii gocebebirbayan doktora sordum o ne kadar isterse o kadar alır kendi kafamızdan cc veya saat belirleyemeyiz alıyırsa verin fazlaysa zaten kusar dedi
Bebegimm1 kivitoannesii 60 içebilir eğer sütünüz az da olsa geliyorsa önce emzirin snra mama verin ben öyle yapıyordum 80 vermek yerine 90 verin tam ölçü yapıp hazırlayın
yasacmalamalo kivitoannesii bnce iyi o zmn cnm ne kdrla doyoyosa o kdr ver derim robot değiller sncta her bebek.ayina göre ayni içmez ben 2 ay kullandım.sdece snra kixim birakti