Mrvsmt2502 mlsf bana hamileliğin son zamanlarında doktor iç mutlaka dedi fazlasıyla içtim inşallah bebeğime bişey olmamıştır süt olayına gelirsek de gerçekten öyle bi sütüm vardı ki perişan oldum buzlukta yer kalmadı ama ben onun için içmedim normal doğumu kolaylaştırır diye vermişti doktor sonrasında bu zararlarına rastladım ve çok üzüldüm bebeğime bişey olmuşmudur acaba diye😢