Zehrameyra eşimin hediyesi,,her gün ona dua ediyorum,o kadar memnunum öyle söyleyim.Sabah oğlumun kahvaltısını yaptırırken evim süpürülmüş oluyor,o daha kahvaltı masasındayken yerleri de siliyorum hooopp saat 10 benim evim silip süpürülmüş oluyor,bana çok büyük kolaylık,çok memnunum.Büyük süpürgeyi haftada 1 açarım,halılarıma vs hiç takılmıyor,çok da güzel toz vs topluyor. şahsi fikrim kendim süpürdükten sonra dik süpürgelere o kadar para vermeyi tercih etmedim.