Zehrameyra şimdiye kadar aldığım en faydalı şey ben de öyle düşünüyodum güçlü çekemez gibi geliyodu ama o kadar güzel süpürüyo ki yerler parlıyo ve o olmasa şu an kafayı yemiştim sanırım 2 yıldır kullanıyorum iyi ki almışım diyorum tabi markaya modele göre değişiyordur memnuniyet . Bir de her evde aynı olmaz tabi bizde doğru düzgün halı yok ıvır zıvır küçük şeyler yok koltuk altına girebiliyor yani süpürtmeden önce çok fazla şeyi kaldırmanız gerekirse zorlaşabilir eve göre karar vermek lazım