ENA merhaba. Benim bebeğim 8 ayında başladı konuşmaya net bir şekilde dede Baba mama meme anne anneanne dedi( kedi ) gel gel bay bay yapıyor ve doğduğundan beridir 1 yaşına kadar uyku problemi aşırı üst seviyelerde yaşadım şimdi de biz ne yapsak ne desek anlıyor bizi taklit ediyor sizce üstün zekalı olabilir mi