Burda yazılanlara göre tüm yorum yapanların çocuğu üstün zekalı bence 😃 bebeğim de ne cümle kurma var, ne şarkı var, kelime bile sayılı, sayı sayamıyor, renk bilmiyor, şekillerden bazılarını biliyor, 18 aylık… tv yok, konuşurum sürekli, ilgisiz de değilim ama anlamadım yani