Ahyeluz 4. Ay bittikten sonra bestiron kullanmaya başladık. Alerjik bebekler için içeriği en temiz olanın bu olduğunu öğrendim. Gaz sancısı da rahatsız ediyor olabilir. Bağırsak düzenleyici biz hala kullanmaya devam ediyoruz. Doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim