Clkmerve premsesannesi22 protein agırlıklı beslenmenizi öneririm böylelikle süt kaliteniz artmış olur be daha zengin degerker geçmiş olur bebeginize makarna süt kek ekmek veeye rafine şekerli ürünler alerjen etkiler yaratır. et balık yumurta tavuk sebze ve meyveler tüketmelisiniz
Ahyeluz Bende süt diyetindeyim. 1 ay oldu hâlâ ne yiyeceğimi bilemiyorum ama sebze meyve tüketiyorum tahıllar da var tabi ve kuru incir zaten sütü sonrasında çoğalmış biri olarak söyleyebilirim ki bol bol su ve stres yapmamak tek çözümü bence
premsesannesi22 Ahyeluz kendim aç kaliyorum bebisi nasıl emzireyim bütün hayatım süt üzerine kuruluymus sanki
Tuanaveannesi Ahyeluz süt yumurta domates kuruyemiş paketli gıdalar dahil 2.5 kaçamaksız diyet yaptım. Alerji testinde (kandan alınan) herhangi bir alerjisi olmadığını görünce yavaş yavaş açmaya dün başladık. Süreç çok çok zor ama kaçamak yaptığınızda bebeğinizin şikayetinin başa sardığını söylediler. Süreci kısa tutmak için maksimum dikkat ettim. Bol bolll su içtim. Salata çok yedim. Sütü inanılmaz artırıyor bunlar zaten. Akşam yemeklerinde hergün olmasa da kırmızı ya da beyaz et olmasına dikkat ettim. Kuruyemiş özellikle fıstık çok alerjen olduğu için onları da listeye eklemiştik. Bu yüzden kuru üzüm tüketiyordum. Eğer yiyorsanız tahini de bir süre listenize eklemenizi tavsiye ederim. Sevgiler 🌸
ikikereanne_ Ben fındık badem yulaf sütü aldım sabahları yulafla beraber yiyorum içine muz tarçın vs katıyorum . Tatlı ihtiyacım için lokum yiyorum. Un kurabiyesi özelikle çok iyi gidiyor içinde sadece un yağ şeker olan tariflerden . En azından biraz yasamt sevincim oluyor bunları tüketince . Yoksa ekmek zeytin yemekten helak olmuştum
premsesannesi22 ikikereanne_ yulafta eser miktarda süt bulunur diyor ama o da alerji de etkili değil mi
urazcim-1010 tereyağı da süt ürünü olmuyor mu? o zaman yemeklerde bile tereyağ olmayacak sanırım. Benim oğlumda tek şikayetimiz yüzünde çıkan sivilceler. Ne denediysem olmadı alerji diye düşünüyorum artık süt diyeti yapayım dedim ama çok zor görünüyor
premsesannesi22 urazcim-1010 bizimde yuzunde döküntü kaşıntı olmaya başladı doktor da sut alerjisi olabilir dedi
ikikereanne_ premsesannesi22 hiç okumamıştım benim bebeğimde şiddetli alerji belirtileri yok açıkçası doktorda demedi eser miktar dahi olmayacak gibisinden .
Ahyeluz Tuanaveannesi bir kere denemek için helva yedim azıcık o gün çok zor geçti bende hiç kaçamak yapmıyorum ama yumurtayı düzenli tüketiyorum bizde bir alerji sorunu yararmadı bizim derdimiz yoğurt ve ayran ikisini ne zaman tüketsem çok rahatsız olurdu inşallah bizde yakında açmaya başlarız. Siz kan ilacı olarak ne kullanıyorsunuz ve kaçıncı ayda başladınız
dunyammm Bizde de yeni çıktı . 1 hafta sonra tekrar bakılacak . Tereyağ , krema , kaymak boza paketli ürünlerin hemen hemen hepsi
Tuanaveannesi Ahyeluz 4. Ay bittikten sonra bestiron kullanmaya başladık. Alerjik bebekler için içeriği en temiz olanın bu olduğunu öğrendim. Gaz sancısı da rahatsız ediyor olabilir. Bağırsak düzenleyici biz hala kullanmaya devam ediyoruz. Doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim