ikikereanne_ @Mlkk2626 ah ☺️ uzun bi süre ekmek ve zeytin yedim sadece. bende çok sık acıkıyorum emdiği için ve yediğimde tam karnımı doyuramadığım için sanki hep açım gibi hissediyorum ☺️ şimdi salatalık, yeşillik ve peynir yiyorum, domates de alerjiye iyi gelmez diye çok yememeye çalışıyorum 👀 İnşallah sizin bebeğiniz de hepimizin bebeği iyileşir geçer bu hassasiyet🤲 Biz de 15 Martta kontrole gittiğimizde deri testi olacağız🙏 Yanıltıcı olabiliyomuş olmasa keşke😣