Bir kaç ay bizim de öyleydi sivilce gibi her yeri yaraydı doktor bişey söylemiyor belki kullandığın deterjanlar yaramıyor olabilir ben deterjanımı değiştirdim doktor bebanthol sensiderm önermişti onu kullandım birde ılık suyla pamuğu ıslatıp yüzünü temizledim geçmişti