Eğer diş gibi değilse nodül olabilir. Benim oğlumun da sağ üst damağında köpek dişi çıkması gereken yerde beyaz bir şişlik vardı sivilce ucu gibi ama diş değil nodüldü geçti sonra. Korkulacak bir şey değil geçiyor. Diş için de erken ama dişli doğanlar da var diş çıkarırsa da anormal bi durum değil. Ayrıca ellerini sürekli ağzına sokması sakatlanması filan da illa diş çıkaracağını göstermez. Dünyayı ilk etapta ağzıyla keşfediyor. Önce ellerini sokacak zamanla ne bulursa ağzına sokup ısıracak😀 oğlum da 2 aylıkken 2 elini birden gırtlağına kadar sokardı ama 9 buçuk aylık oldu hala diş yok 😀