Ygmr- Çıkmış derken emin misiniz? Hem 2 ay çok erken. Hem de köpek dişi için çok erken. Bi diş doktoruna götürmelisiniz bence . Oğlum 3 buçuk aylık alt iki dişini çıkardı. 15 aylık köpek dişi çıktı. Ama köpek dişi ilk şişen beyazlayan dişlerdendi. Belki sizinki de böyle olmuştur çıktı sanmışsınızdır.