Aybars2023 şırınga mamadan bir tık iyi ise de yine de meme reddini engelleyici bir memeye benzerliği yok. Size tavsiyem eda yöntemi yani beslenme sondası. Bize doktor 5 no verdi (gri renkli) medikal firmlarda ve online bulunuyor, ben medşkl firmadan tanesi 7 TL ye aldım, evet ebebekten eds sistemi de satın alınabilir ama bana gereksiz pahalı geldi, nşhayeti beslenme sondası bunun. Sondadan mamayi çekerken eş zamanlı memeden de sütü çekiyor. Dolayısı ile meme de çalışmış oluyor. Şiddetle tavsiye ederim hem de bebeğin meme ile arası da dizel eue başlıyor nihayetinde o memeyi çekerken sondadan mama da geliyor ağzına ve tatmin olabiliyor. Sonda, kğçğk parmak ucuna da bantlanıp finger-feeding yapılabilir ama bunu eğer ki ben doktor vs için evde yok isem evde kalan tayfa mama ve sağılmış süt vermek için kullanıyor, orda bile biberon kullanmıyorum açıkçası.. sağımda çıkan miktarı baz almamak lazım zira sadece meme emdiğinde de tatmin olmaya başladı benim kızım. Bu arad ametnşn başında ‘küçükken’ demişim ama kızım bugün daha 47 günlük :))) Şubat ayı başında falan kilo verdiğini ve sütün azaldığını düşünmeye başladım, o günden beri ritmik kilo alıyor hatta doğum kilosu altına düştü. Bugün hala aynı yaşındaki bebek ile aynı kiloda değilse de sınırlar içinde bir kiloya getşrmeyi başardık.. ve 23/02 den beri sadece günde üç kez 45cc mama vererek..