Melekhnm Valla dumandan bile korurken, eşimden dolayı diyorum balkonda içer yAni kaldı ki hamileyken ve emzirirken kullanacam bebekten kıymetli dğeil bebeğe geçiyor bunu düşünmek lazım
Nurduman zhrcyln içtim malesef hamileyken de emzirirkende iyi birşey olduğunu savunmuyorum ama iradesizim bırakamadım günde bi paket içen biriydim kendimi sınırladım sadece en fazla 3 4diye öyle devam ettim
kasimonbes Ranataa valla bende oyleyim. Bazen soyle kahveyle canim istiyor ama bebek kokunu alamiyormus icince o yuzden onu dusunerek icmiyorum